Ce post de radio asculti?

Loading...

Vine iarnaaaa!. Vine Hrușcă, vine Tudor Gheorghe, La Sibiu bineînțeles!


Niciodată nu am fost decis care anotimp al anului îmi place mai mult.
Vara e ok pentru că e cald, frumos, opțiuni mai multe de petrecere a timpului liber, gratar la iarbă verde, concediu, relaxare. Iarna are sărbătorile de care de fiecare dată îmi aduc aminte de copilărie, de clipele magice petrecute acasă, iar magia Crăciunului și Anului Nou sunt lucruri de care parcă mă reîndrăgostesc de fiecare dată. Nu îmi e rușine să recunosc că îmi plac sărbătorile de iarnă. Colindele, bradul de Crăciun, luminițele ce împodobesc fiecare oraș, hornurile din care iese fumul ce taie frigul de afară și zăpada care se așterne când ninge sunt momente pe care le savurez la maxim de câte ori am ocazia.
Ce doream să vă spun este că în ciuda faptului că evenimentele de amploare vor lipsi probabil și din Sibiu în această iarnă, totuși sunt câteva evenimente ce nu aveți voie să le ratați. Primăria a montat deja pomul de Crăciun în Piața Mare, iar în weekend va fi un adevărat festin de concerte și prezentări de modă la Promenada Mall. Apoi după ce la Sala Transilvania se vor bate cei de la Local Kombat urmează câteva săptămâni de vis.
LA Sibiu vine în 24 noiembrie Ștefan Hrușcă, iar în 30 noiembrie vine și Tudor Gheorghe. Ambele concerte sunt la Casa de Cultură a Sindicatelor. De curând am aflat că în prima jumătate a lui decembrie vine și Fuego. Apoi sunt câteva piese de teatru ce nu se pot rata tot în această perioadă rămasă până la finele anului. În Piața Mare vor fi din nou concerte de colinde. Se deschide și cel mai smecher complex de schi din România, la Păltiniș.
Mamă ce iarnăăăăăăăăăăă
Așai?
foto: 3.bp.blogspot.com

1 comentarii:

Adi spunea...

Daca nu canta Hrusca, parca nu-i sarbatoare.











securitate it
Adrian Tanase
cik
blog

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels