Ce post de radio asculti?

Loading...

Un Nicolas Cage atât de simplu.....


Când dai nas în nas cu o vedetă de la hollywood, te aștepți să vezi un star plin de ifose, cu nasul pe sus, mirosind a parfum de firmă și cu o armată de oameni care îi suflă în fund.
Zilele acestea am avut ocazia să îl văd în carne și oase pe celebrul Nicolas Cage. Mărturisesc că omul este pe lista favoriților mei ca actori americani, chiar dacă nu e cap de listă. Deci să revin. Am dat nas în nas cu Nicolas Cage la propriu, în timp de omul dădea autografe la un grup de copii care și-au luat inima în dinți și l-au strigat la scenă deschisă în Piața Mare din Sibiu. Am avut ocazia să văd dragilor, un om simplu, fără aere și ifose. Nicolas a semnat pe hârtiile pe care micuții copilași le întindeau către el și a făcut-o cu zâmbetul pe buze. Era un zâmbet sincer și nu unul prefăcut. Se vedea lucrul acesta de departe. Nicolas a mai dat autografe apoi încă de patru ori și asta într-o singură zi. A vorbit cu reporterii televizunilor care l-au așteptat la hotel mai ceva ca pe un rege al regilor și a făcut fotografii și a purtat dialoguri cu toți cei care au vrut să aibă o conversație cu el. Nu a strâmbat din nas nici măcar o singură dată. Ba chiar și-a scos soția la masă în oraș și chiar și la o mică plimbare prin frumosul centru al Sibiului...
Sincer nici nu mă mai interesează cum va ieși acest Ghost Rider 2.... Poate să fie cel mai prost film al lui Nicolas Cage. Eu tot o să mă uit la filmele sale.... E un actor, care înainte de toate este un om minunat...
Jos pălăria domnul Cage!

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels