Ce post de radio asculti?

Loading...

Tu ce post de radio asculți? Vreau o ideeeee!


Mărturisesc că 2010 nu va fi pentru mine un an de care să îmi aduc aminte cu plăcere, din perspectiva mass-media românească sau locală. Mă refer în special la posturile de radio. Dacă la nivel local piața e deteriorată la maxim, în condițiile în care Radio Eveniment e un post ce are targetul lui și atât, Radio Sibiu difuzează numai manele, iar Kiss Fm și Magic Fm nu se pot numi posturi locale în condițiile în care practic redifuzează stațiile mamă din Capitală, sau în condițiile în care Antena Sibiului nu atrage aproape deloc prin conținut muzical, atunci mi-am îndreptat atenția spre posturile retransmise din București. Nu neg că am fost consumator fidel al Info Pro și ascultam destul de des și ONE FM, dar între timp ambele posturi au decedat oficial. În aceste condiții m-am reorientat ca să zic așa. Am redescoperit Europa Fm, dar parcă nu e totuși ceea ce căutam. Rock Fm promite, dar mai are până să devină un post de radio adevărat, iar City FM e tot pe acolo, dar nu convinge. Guerrilla a tras pe dreapta emițătorul de la Sibiu, iar Radio ZU și KIss Fm sunt parcă tot mai slabe de la o zi la alta. Singurii care s-au menținut parcă pe aceeiași linie au fost cei de la Pro Fm, dar și acolo parcă lipsește ceva. Aaaaa! Și m-am săturat fraților de toate porcăriile comerciale difuzate în disperare pe posturile comerciale de la noi. Muzică mai proastă ca anul acesta nu am prea auzit în ultimii ani. :(
Ce draq de radiouri să mai ascult?
P.S. la birou ascult bineînțeles radio Globo din Roma, dar din păcate numai pe internet :(
Tu ce post asculți? Ia bagă un vot la sondajul din dreapta paginii
P.S. 2. De săbători o să mă mut din nou pe Magic Fm, pentru că devine iarăși radioul lui Moș Crăciun, dar după? ce mă faaaaac?

2 comentarii:

tudor spunea...

am tot cautat sondajul... cand colo e in stanga ecranului :)
eu am inceput sa ascult Rock FM. M-a dezamagit putin pentru ca si-a schimbat si stilul dupa branduire (rocktober din octombrie baga muzica mai buna).

Securitate spunea...

Nu mai ascult radio de mult timp

securitate it
Adrian Tanase
cik
blog
funny video

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels