Ce post de radio asculti?

Loading...

Trădez marca Nokia. Îl vând pe frumosul N97 mini



Aș minți dacă nu aș recunoaște că din când în când mă apucă dambalale să mai schimb din elctronicele din dotarea personala și a familiei. Am trădat marca Panasonic acu vreo două luni și am optat pentru un LCD Samsung (chiar dacă soția nu e impresionată de mutare :D ), iar de vreo lună așa plănuiesc să mă despart și de micuțul N97 mini. Telefonul pe care îl am mă mulțumește pe o scară de la 1 la 10 c-am de nota 8. E ok. e subtirel, are tastatura culisanta, camera de 5 mpx, memorie de 8 gb, se misca repede, browser de web performant, display mare, imagine clară. E brici. Nu e codat, e luat de la E-mag acu vreo 4 luni, are garantie 2 ani, arată excelent, e ingrijit. Ce să mai e bun. Din telefoanele de la nokia probabil că N8 e mai performant.
De ce îl vând?
Păi am decis să îmi îndrept privirea spre Iphone4. Cum Vodafone îl lansează și ei în ofertă și eu am abonament la reteaua asta de vreo 12 ani, vreau să testez și smartphone-ul celor de la Apple.
P.S. pretul e destul de okey zic eu. vreo 950 de lei. in magazin fără conectare e vreo 1700 de lei.
telefonul il puteti vedea si aici:
http://www.okazii.ro/catalog/43814106/nokia-n97-mini-impecabil-garantie-2-ani.html

Cei interesati sa imi dea un email sau să sune la nr 0723265051

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels