Ce post de radio asculti?

Loading...

Febramania Bănică Junior la Sibiu...


Sincer nu mă prea omor după Ștefan Bănică Junior. Nu că omul nu știe să cânte mișto sau să facă spectacole reușite. Pur și simplu piesele lui nu m-au sensibilizat așa de tare încât să fiu înebunit după muzica lui. Zilele trecute am mers la concertul susținut la Casa de Cultură a Sindicatelor, iar ceea ce am văzut acolo m-a uimit destul de tare.
Mii de oameni s-au înghesuit să îl vadă pe soțul lui Andreea Marin în concert. La început am crezut că e doar așa o manie de moment, dar sincer, la final, m-am convins că în sală cel puțin jumate din spectatori s-au reîntors să îl vadă pe scenă pe prezentatorul emisiunii ”Dansez pentru Tine”.
Bănică a făcut un spectacol pe cinste. Până și subsemnatul s-a prins în ”firilațiile” pieselor sale. Ani de Liceu a fost cireașa de pe tort. Mi-am adus aminte de vremuri frumoase din liceu, din studenție...
A fost un spectacol pe cinste și recunosc asta. Data viitoare, dacă mai vine în oraș, o să merg din nou să îl văd pe acest Ștefan Bănică al zilelor noastre!

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels