Ce post de radio asculti?

Loading...

S-a închis oficial şi clubul Oxygen



Nu îmi face plăcere să vorbesc despre lucruri care au devenit istorie, mai ales când am fost şi impicat în astfel de proiecte. M-am întristat când s-a închis Evenimentul Zilei - editie de Transilvania pentru că acolo am lucrat cu o echipă de oameni extraordinari, iar mulţi dintre ei sunt colegi de baricadă la Adevărul, Click sau Adevărul de Seară, m-am întristat când s-a dus pe apa sâmbetei Sibianul şi apoi Sibianulonline, acolo unde iar am avut parte de colegi deosebiţi. A venit momentul să suspin pe bune pentru că un alt loc în care m-am simţit excelent şi am petrecut nopţi incredibile la pupitrul de DJ, a pus lacătul pe uşă. Chiar dacă nu am mai prestat ca Dj în clubul Oxygen de prin primăvara lui 2009, patronul de acolo, Sandu cum îl stie lumea rămâne un om extraordinar cu un caracter şi un suflet aparte. Chiar dacă nu am fost mereu de acord cu deciziile sale (stie el ce zic), Sandu a luat probabil acum o decizie corectă într-o perioadă de criză în care cluburile nu mai prea merg aşa cum era odinioară. Imi aduc aminte şi de vremurile în care prestam servicii ca să zic aşa şi în Veneţia. Altfel se distrau oamenii. Acum toată lumea e stresată, e nervoasă, unii sunt fitoşi, alţii au fumuri în cap, alţii nu au joburi, alţii rămân fără joburi... Lumea s-a schimbat şi din păcate deloc în bine. În fine, sper ca într-o zi Sandu să gasească puterea să înceapă o nouă afacere de genul căreia a fost clubul Oxygen în primul an de existenţă în care au ieşit party-uri incredibile.
Dacă ai nevoie nenea Sandu te ajut cu o consiliere, cu un sfat sau chiar si la pupitrul de DJ si MC de care m-i s-a făcut dor foarte tare în ultima vreme :) Dar nu se ştie niciodată ce îţi rezervă viitorul. Poate ajung din nou la platane...

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels