Ce post de radio asculti?

Loading...

E unica şi incomparabila. E Jennifer Aniston...


Am vazut zilele trecute o ecranizare care, la prima vedere nu spune nimic. E vorba de Loves Happens. Drept e că am ales filmul pentru că intr-unul din rolurile principale joacă Jennief Aniston şi aş minţi dacă as spune că nu am asa o slabiciune pentru actriţa asta. Are şarm... E frumuşica si are o coafură care imi place pentru ca e simpla si i sta foarte bine. Nu stiu dacă Jennifer e o actriţa buna si un om la fel de bun şi în afara ecranului. Sincer nici nu imi pasă. La Tv sau la cinema este jos pălăria. Nici Angelina, nici Zeta, nici Cameron şi nici altă vedetă de cinema nu mă face să mă uit cu atâta placere atunci când joacă în vre-un film. Jennifer e superbă. Are carismă, are şarm şi îmi place pentru că e unică. Nu m-am îndrăgostit de ea ci doar o apreciez ca femeie. Brad Pitt e un fraier în opinia mea că i-a dat viteza :)).
Oricum LOVES Happens e un film draguţ care merită văzut şi spun asta şi la Corinoasa care şi-a planificat să se uite la filme siropoase, cu puţin romantism în ele şi atrgătoare.

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels