Ce post de radio asculti?

Loading...

E clipa despărțirii....


Nu sunt prea multe lucrurile de care am fost mulțumit în viață până acum, dar cele care au fost au meritat tot efortul. Printre ele este și unul din cele două telefoane pe care le folosesc zilnic. N95 8gb a venit în viața mea într-un moment în care drăguța cățelușă a lui Vișan, scumpa PREFE mi-a halit și la propriu și la figurat N73-ul pe care îl aveam. De atunci drăguțul n95 mă trezește, mă ajută să imortalizez momente frumoase, mă ajută să navighez pe internet și îl folosesc foarte des să mă orientez prin locurile prin care merg grație navigației GARMIN cu hartă FULL România. Deunăzi m-am decis să mă despart de el și nu pentru că s-a stricat ci pentru că hai să zicem altcineva (alt model) m-a vrăjit și îmi face cu ochiul. Știu că N95 8gb se va supăra, dar în inima mea rămâne cel mai drăguț și cel mai util telefon pe care l-am avut vreodată. Așa că dacă te interesează: vând N95 8gb, negru, foarte puțin uzat la preț excelent. caută să dai de mine la 0723265051.

5 comentarii:

furios4you spunea...

cu cat?

Dragos spunea...

650 lei

daninho spunea...

Și tu ești invitat duminică, 28.03.2010, pe terenul de la Top of the fooball, de pe Milea (Sibiu), să-ți etalezi talentele ascunse la un meci de fotbal :D

Lista o găsești aici:
http://daninhodj.blogspot.com/2010/03/fotbalblogtweetmeet-sibiu.html

Înscrie-te și tu :)

Adrian Moisa spunea...

Hello!

Moisa Adrian, pictor aerografist Iasi pe Tunning Auto.
Site-ul cu picturile mele (800 unici/luna in crestere): http://www.adrianmoisa.ro
As vrea sa iti propun un link exchange site-wide sau intre posturi (guest post).

Adrian Moisa, tuning auto si moto

Y!mess desene_aerograf sau la telefon 0743521412.
Mii de multumiri, Adrian

Falvo spunea...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels