Ce post de radio asculti?

Loading...

Cum să îţi ridici moralul după o zi grea :)



Ştiu că am rămas dator cu explicaţia legată de ce anul 2009 a fost pentru mine un an de care nu vreau să îmi aduc aminte... O să fac chestia asta în următoarele zile. Vă spun doar că am avut un final de an al naiba de plin si un început la fel de plin de evenimente. În fine vroiam să vă spun că de câteva zile am revenit la prima dragoste dintre radiourile pe care le ascult on-line, adică la radio Globo. Playlistul lor e indiscutabil mult peste ceea ce ascultăm la radiourile plafonate din România. La Globo am descoperit o piesă care m-a atras din prima clipă. e vorba de Giusy Ferreri - Ma il cielo è sempre più blu. Piesa e superbă şi poate fi ascultată şi dimineaţa şi seara după ce ai avut o zi mai grea.. Ia ascultaţi-o acilea mai jos.. Sigur o să vă placă.

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels