Ce post de radio asculti?

Loading...

Sunt dezamăgit... De F U E G O !


Am fost deunăzi la concertul susţinut de Fuego la Sala Thalia. Am vrut să încerc să fac o comparaţie între prestaţia tânărului ardelean şi cea a lui Hruşcă. Din păcate nu prea am ce comparaţie să fac. De ce? Păi aş putea să înşirui aici zeci de motive, dar nu am să fac lucrul acesta. Doar am să spicuiesc câteva aspecte. În primul rând acest domn Fuego am impresia că se consideră un Mesia al colindelor şi credeţi vă rog că nu exagerez cu nimic când spun asta. Tânărul cu pricina a concertat îmbrăcat în straie preoţeşti şi a venit cu un aer de super vedetă pe scena de la Thalia de am crezut că pică tavanul peste el. Nici măcar cele două cântece de colinde care mi-au plăcut cât de cât nu m-au făcut să regret că pentru un astfel de spectacol aproape 1000 de sibieni au scos câte 50 de lei din buzunare. Nu a meritat nici 10 la sută din valoarea acestui bilet, pentru că spectacolul lui Fuego e dezamăgitor în această iarnă.
P.S. După ce că a fost cum a fost concertul, marele Fuego a catadisit să mai şi interzică săracilor oameni care au plătit biletul să îl asculte, să facă fotografi în sală. Un domn trecut de vârsta a II-a a fost la un pas de a fi evacuat din cauza aceasta.
Zilele viitoare o să vă vorbesc de ce cred că 2009 poate fi trecut la anul dezamăgirilor. :)

1 comentarii:

stelik spunea...

Deloc nu-l suport . Mi se pare un prefacut .

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels