Ce post de radio asculti?

Loading...

Îmi place noul Info Pro :)


Recunosc că sunt de multă vreme un consumator de radio Info Pro. Vremurile în care lucram pentru Info Pro (radioul care era până acum câţiva ani un simplu departament de ştiri al frateului mai mare, Pro Fm) şi în care făceam corespondenţe de pe la mineriade sau timpurile in care realizam emisiuni alături de I. Marinescu pe atunci redactor la Radio Vâlcea 2 (acolo faceam si o emisiune dementiala) îmi aduc in minte amintiri unice şi de neuitat. Apoi am devenit ascultător ocazional de Info Pro, pentru ca în vara acestui an, reţeta muzicală a postului de la Media Pro, să mă atragă decisiv pe frecvenţele acestui post de radio. În fine, ce vroiam să vă spun este că Info Pro are o nouă "faţă" audio de vreo câteva zile. Gingle-urile şi inserturile audio au fost schimbate şi sunt al draqului de atrăgătoare. Sincer schimbarea este una de bun augur si sper să îi priască şi lui Ţurlă la Expresul de România. Personal Info Pro m-i se pare un post de radio, de calitate şi nu vorbim aici de posturile comericale, gen ZU, 21, Pro Fm sau Kiss... Decât să le ascult pe astea mai bine ascult un Radio Globo sau Fun Radio...
Apropos, chiar: cum v-i se pare noul INFO PRO?
HAve fun.

1 comentarii:

Tractari Auto spunea...

Salut, m-ar interesa o colaborare. Eu am site-ul de tractari auto www.dispecerattractari.ro. Daca esti interesat, contacteaza-ma te rog pe mess. Merci.

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels