Ce post de radio asculti?

Loading...

Furtado m-a dat pe spate


Cred că v-am obişnuit deja să scriu numai de muzică (deocamdată) pe blogul meu. Pai de ce să ne incarcam memoria cu chestiuni nasoale. E vara... E frumos.. E soare... Oricum să revin la ce doream să vă scriu. Am ascultat zilele trecute în premieră la Radio Globo o piesă care m-a impresionat umpicuzt mai mult decat altele. Il regalo Piu Grande a lui Tiziano ramane intre favorite, dar e amenintata clar de o producţie de excepţie a celei care se numeşte Nelly Furtano. Piesa Manos al Aire e o combinaţie între ritmuri sud americane şi stilul inconfundabil al lui Furtado. Eu zic că vara asta o să fie în prime-time la radiouri. Poate între timp ajunge şi la posturile din România. Până la lansarea videoclipului vă invit să ascultaţi piesa de mai jos. Enjoy!

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels