Ce post de radio asculti?

Loading...

Tatuaje si tatuatori


Nu am nimic personal cu cei care fac tatuaje sau cei care se lasă tatuaţi. Aş fi misogin dacă nu aş recunoaşte că un tatuaj draguţ îmi atrage privirea. Am mers chiar azi la Expo Transilvania Tattoo, un festival care se vrea a fi cel mai tare din România. Jos pălăria pentru organizatori. Vreau să vă spun încă că am descoperit acolo un stand la care se fac modificări corporale cu ajutorul siliconului. Să nu vă închipuiţi că e vorba de silicoane pentru mărire de sâni. NUUUUU. E vorba de cum să îţi handicapezi corpul. Tipul de acolo avea puse două coarne în cap. Nu exagerez cu nimic când zic asta. Urmariţi imaginile postate pe oradesibiu.ro şi o să vă convingeţi că am perfectă dreptate. Oricum una e să îţi faci un tatuaj şi alta e să îţi supui corpul la cele mai groaznice modificări. Punct.

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels