Ce post de radio asculti?

Loading...

L-am venerat si l-am adorat. Respect Michael Jackson



Nu pot să spun prea multe lucruri urâte despre Michael Jackson. Aş fi idiot. Mi-a plăcut mult cum a cântat băiatul acesta. Am fost la concertele lui din România pe vremea în care iubeam la fel de tare şi Depeche Mode. Poate că a fost un om ciudat, dar muzica lui Michael a fost şi va fi adorată în continunare la fel de tare ca şi până acum. Poate că de azi încolo îl vom aprecia pe Jackson mai tare decât am făcut-o în vremea în care trăia. Păcat! S-a mai dus un star iubit în toată lumea.
Iată mai jos câteva din piesele care l-au făcut celebru.
Michael Jackson Dangerous

Michael Jackson - Earth Song

Michael Jackson - Dirty Diana

Man In The Mirror

Michael Jackson - In The Closet

Michael Jackson - Remember The Time

Michael Jackson - They Don't Care About Us

Michael Jackson Will You Be There

MICHAEL JACKSON LIVE IN BUCHAREST, BILLIE JEAN

Michael Jackson - Smooth Criminal

Michael Jackson - Jam

Who is it -Michael Jackson Dangerous

Michael Jackson - Dangerous

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels