Ce post de radio asculti?

Loading...

Asta da muzicaaaaaaaaaaa!


Am început zilele trecute să vă prezint o serie de piese muzicale ce fac furori pe la posturile de radio din alte state. Cum eu sunt mare consumator de Radio Globo (Italia), Radio Contact (Belgia) si Fun Radio (Franţa) şi Kronehit (Austria), am făcut o selecţie la sânge a pieselor ce merită să le ascultaţi şi să le şi vedeţi. Personal am aici favorite mai multe piese, dar vă invit să votaţi în sondajul din stânga, de sub cel initial, ce piese va plac. Enjoy
P.S. o să revin sapt viitoare cu propuneri pentru piesele dance :)
Ciara feat. Justin Timberlake- Love Sex Magic (Official Music Video)

Liberta - Pep's

Beyonce - Halo

Khaled & Magic System

Kid Cudi Vs Crookers - Day 'N' Nite

James Morrison - Please Don't Stop The Rain

Tiziano Ferro – Il Regalo Piu Grande

Please Don't Leave Me - Pink

Chuck & Blair ~ Breakeven

The Killers - Human

Pitbull - I Know You Want Me

Melanie Fiona - Give It To Me Right

Lily Allen - Not Fair

Kings of Leon - Use Somebody

Everybody Knows - John Legend

Wonderful - Gary Go

DOLORES O' RIORDAN THE JOURNEY

When Love Takes Over - David Guetta Feat Kelly Rowland

Amy MacDonald - This is life

Akon - Beautiful

Pixie Lott - Mama Do

Pixie Lott - Mama Do

21 Guns - Green Day

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels