Ce post de radio asculti?

Loading...

O piesă superbă. O piesă Più Grande.



În general nu mă omor prea tare după muzica italiană, nici chiar după cea de club. Vă spuneam în urmă cu ceva timp că am descoperit un post de radio excelent, cu muzică bună, reclame puţine şi cu nişte Dj care îţi ridică moralul numai când îi auzi vorbind. Radio Globo, pentru că despre acest post este vorba, promovează de vreo lună şi ceva o piesă sută la sută italiană a lui Tiziano Ferro. Melodia e superbă, iar de curând am descoperit şi videoclipul care e şi mai mişto. Sincer m-am săturat de hiturile de tinichea promovate la noi de radiourile care "reglează" piaţa. Vizionaţi videoclipul de mai jos. Sigur vă va mai linişti dacă ziua de muncă a fost una dificilă. :)

2 comentarii:

bagatorideseama spunea...

bravo dragos! :) nu sunt fan tiziano dar melodia si versurile sunt frumoase. cat despre globo raman la ideea ca rtl 102,5 e mult mai bun. plus ca au si radiovisone ;)

Dragos spunea...

recunosc ca nu sunt fan tiziano nici eu, dar piesa mi-a placut prea mult ca sa nu atrag atentia asupra ei. in general sunt fan al muzicii de club, dar piesa asta m-a dat pe spate.. nu gasesc pe nicaieri videoclipul sa il pun pe telefon :(

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels