Ce post de radio asculti?

Loading...

Asa se cânta LIVE! James, inconfundabilul...



Nu ştiu ce piesă o să fie hit vara asta, dar trend-ul este spre o vara cu piese mai de ascultat acasă, în maşină sau alături de cei dragi, ba chiar şi de iubită. O să credeţi că Popescu a înebunit şi asculta muzică şi altfel în afara de cea de club :). Ei nu e chiar aşa. Nu mai e un secret că sunt fan declarat Radio Globo. Deja am indoctrinat şi colegii de redacţie cu postul acesta. Oamenii de acolo promovează muzică de calitate. Ceva gen Radio Guerrilla sau Magic FM, dar mult mai mişto. Vroiam să vă spun că, după ce am descoperit o super piesă a lui Tiziano Ferro de ceva vreme am mai descoperit o voce care sigur i place Adelei :). Am vazut de curand o prestatie live a lui James Harrison. Baiatul asta are talent, iar piesa Please Don't Stop The Rain este de exceptie. Vă invit să vedeţi cum cântă live tipul.... Poate văd şi românaşii de la noi...Aia care se cred artişti. Have fun!

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels