Ce post de radio asculti?

Loading...

Mamăăăă ce meci!


Cu scuzele de rigoare pentru absenţa postărilor de pe blog, datorate unei răceli care mă sâcâie de câteva zile, revin şi vreau să vă vobesc despre semifinala de aseară dintre Chelsea şi Barcelona. Nu îi iubesc deloc pe cei de la Chelsea. Cred că ucid fotbalul modern cu tacticizarea şi jocul lor în forţă. Aseară s-a văzut că există şi un Dumnezeul în fotbal. Era păcat ca o echipă care te încântă după cum joacă, adică Barcelona, să piardă calificarea în faţa infatuaţilor şi încrezuţilor din Londra. Ce dacă arbitrul nu le-a dat două penalty-uri londonezilor. Să fie sănătoşi şi să plângă până nu o mai putea. Mărturisesc că nu am mai crezut că catalanii vor mai da gol şi în clipa reuşitei Barcelonei eram în baie. Am auzit reacţia vecinilor de deaspura şi am ştiut în clipa aceea că s-a făcut dreptate! Abia aştept finala de la Roma! Mamăăăă ce o să fie! N E B U N I E!
VĂ INVIT SĂ VOTAŢI ÎN SONDAJUL DIN STÂNGA PREFERINŢA PENTRU MAREA CONFRUNTARE DE LA ROMA!

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels