Ce post de radio asculti?

Loading...

Cum se fabrică o stire în Realitate(a)



Ştiu că nu prea e politicos să dai la picioare colegilor de breaslă, dar simt că trebuie să luăm cu toţii atitudine. Deunăzi am fost la Şcoala 20 pentru o ştire pentru ORA DE SIBIU şi un text mai măricel Adevărul de Seară, acolo unde a avut loc o actiune in cadrul campaniei de depistare precoce a deviaţilor la coloana vertebrală, mai exact a scoliozei. Toate bune şi frumoase acolo. Copiii fericiţi că au scăpat de ceva ore, medicul fericit că poate consulta copiii... Pe la faţa locului şi o echipă de la Realitatea TV Sibiu. O dudie tânără (nu o cunosc), probabil dornică de afirmare şi în căutare de senzaţional, ca să fie sigură că îi iese ştirea, ce credeţi că face? Le învaţă pe câteva fete din şcoală să spună pe cameră că ghiozdanul e greu, că le rupe spatele de câte cărţi cară şi că în consecinţă de aia apare scolioza. La început am crezut că nu văd bine ce se întâmplă. Da reporteriţa a marşat tare. Le-a convins pe naivele fete să spună tâmpeniile inventate de ea şi uite aşa a apărut la TV ditamai ştirea că la Sibiu, copii au ghiozdanele prea grele.. Ruşine dragilor. RUŞINEEEEEEEEE. Păcat de Realitatea Tv Sibiu. Ştiu că acolo sunt oameni oneşti şi producători de calitate. Ar trebui să se gândească de două ori când bagă o ştire de genul acesta. Da deh.. Poate aşa e în Realitate(a).
P.S. Nu ştiu încă dacă ştirea a fost sau nu difuzată.

1 comentarii:

Anonim spunea...

buna ziua domnule profesor. cred ca ne cunoastem si sper ca o sa ne mai intalnim. nu ma ascund in spatele calculatorului si stiti ca ce am avut de spus v-am spus pe loc. in primul rand va rog frumos ati pus mana vreodata pe ghiozdanul unui copil de clasa a 7 sau a 6. nu stiu dar nu cred. nu spuneti despre realitatea sau irealitatea lucuri neadevarate. poate ca nu stiu eu suficiente dar daca vreti sa dati exemplu de acest acest fel spuneti lucruri adevarate. si la liceul lazar unde mi-ati fost profesor si pentru asta jos palaria am avut un mic documentar la biblioteca sau denumirea mai noua. unde intradevar ne-a spus ca ghiozdanul scuzati aceasta aproape greseala prea greu si lasat pana pe fund poate duce la aceasta boala a coloanei parca. chit ca nu am fost prea atent fiind mai preocupat sa ma distrez ca doar clasa 7 am retinut cate ceva.

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels