Ce post de radio asculti?

Loading...

Casieriţele de la Electrica. Vai mama lor



De mult zic că o să vă povestesc din aventurile avute prin oraş în tentativa de a achita diferite facturi sau rate la bancă. Una dintre ultimele merită toată atenţia. Am mers ca omul smerit la Electrica să dau banii pentru curent şi când am ajuns în faţa ghişeului am avut parte de o poveste ruptă din telenovele. În faţa mea, o duduie creolă, puţin obosită îi flutura la casieriţă o factură şi nişte bani. Casieriţa îi ia bani acesteia, îi dă o chitanţă şi rest 5 lei. Clienta sare ca arsă şi îi spune că trebuia să îi dea rest vreo 15 lei, nu 5 lei. De aici încolo potopul. Ce dumnezei, draci, m... si p... am auzit din gura celor două, nu am văzut în viaţa mea. Casieriţa mai avea umpic şi mânca din geamul care o despărţea de clienta ei. Până la urmă cele două s-au calmat şi am ajuns "je", subsemnatul în faţa ghişeului. Nu am apucat nici să zic sărumana că duduia casieră m-a luat. "Ai văzut domne cum zicea că am înşelat-o?!" Eu îi răspund frumos că nu am fost atent... La care duduia începe. "Adică ce mă nu ai văzut? Adică ce mă zici că am furat-o?". Sincer m-am blocat pe moment, dar am răsuflat uşurat când am numărat restul şi că am scăpat nepocnit cu geanta babană pe care duduia o avea lâncă aparatul electronic de contorizare. Nici că am mai călcat pe acolo de atunci şi nici nu mai merg curând. O să îmi trimit motanul cu factura în gură să o achite. Poate aşa crizatele de acolo vor fi mai amabile.

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels