Ce post de radio asculti?

Loading...

Filmare Made in Sibiu :)


Zilele trecute m-am tot benoclat pe youtube să văd ce mai postează sibienii pe internet. Am găsit multe chestii interesante, iar la unele am râs chiar şi cu lacrimi. Am găsit chiar şi un film cu un sibian binevoitor care îşi face dreptate singur şi îşi eliberează intrarea în curte şi am postat filmarea şi pe ORA DE SIBIU. Nu or fi sibienii la fel de trazniţi ca alţi semeni din România, dar am găsit un filmuleţ care m-a lăsat mut pentru câteva minuţele. Cum Adielici a fost şi ea la fel de uimită ca şi mine vă invit să vizionaţi un filmuleţ făcut de un sibian pasionat de călătorii. E vorba de o fântănă arteziană ce dansează la modul cel mai serios pe muzică. Noa ce zici Brylu, luăm gasca şi merem şi noi acolo? :)

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels