Ce post de radio asculti?

Loading...

Steaua, o veche himeră şi o echipă cu aripile frânte


Am fost astăzi să aştept sosirea celor de la Steaua, la Mediaş, pentru că trebuia să scriu pentru Adevărul şi Ora de Sibiu. Mărturisesc că am aşteptat cu umpic de emoţii sosirea echipei mele favorite. De mic copil tatăl meu m-a "indoctrinat" cu microbul Stelei. De fiecare dată când revăd imaginile din finala memorabilă din 86' îmi aduc aminte cum am plâns în faţa televizorului pentru câştigarea Cupei Campionilor. De miercuri însă Steaua a apus în sufletul meu pentru o perioadă, aşa cum a apus probabil şi în sufletele altor fani. Am văzut la Mediaş o echipă arogantă, încrezută, cu fotbalişti de duzină care se cred vedete şi cu un antrenor, Marius Lăcătuş, mai mult decât bădăran şi nepoliticos, dar şi nervos şi tensionat. Poate că "Lăcă" presimte că i se apropie sfârşitul pe banca Stelei şi de aceea se comportă aşa. Poate că unii stelişti sunt "afectaţi" aşa de tare de faptul că patronul Becali este în arest încât dau acum băşini şi atunci când îşi pun ochelarii de soare şi căştile pe urechi. Vineri o să fiu în tribune la Mediaş şi o să strig cât mă ţine gura de tare. HAIDEE GAAAZZZZUUUUU!. Vineri nu voi mai fi stelist pentru că acolo nimănui nu îi mai pasă de suporterii care suferă că această echipă a ajuns în ultimul hal. Mai bine ţin cu o echipă mică, cu fotbalişti inimoşi şi dornici să joace un fotbal curat, decât să încurajez vedetele împuţite de la Steaua.
Citiţi şi vedeţi VIDEO şi GALERIE FOTO cum s-au comportat steliştii cu cei 11 copii care au venit să ia autografe de la ei la sosirea în Mediaş dând click pe linkul oradesibiu.ro.

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels