Ce post de radio asculti?

Loading...

Români? Nu mai avem camere



Săpătămâna trecută am fost în Austria cu trei prieteni ca să vedem meciul de tristă amintire de la Klagenfurt, acolo unde austriecii ne-au cotropit de ne-am umplut din nou de ruşine. Am mers în Klagenfurt să ne cazăm la o pensiune din oraş. Nu mică ne-a fost mirarea că am tot căutat mai mult în van, pentru că am primit de peste tot acelaşi răspuns. "NU AVEM CAMERE".. După câteva ore de căutat prin oraş, am început să ne reorientăm către pensiuni din afara acestuia. Până la urmă am găsit una la vreo 13 kilometrii de oraş. Seara, la meci am aflat şi motivul pentru care nu găsisem nicio cameră liberă. Austriecii nu mai vor să cazeze suporteri ai echipelor de fotbal, după ce la EURO 2008 au avut parte de fani croaţi şi germani mai mult decât gălăgioşi. Şi cum autorităţile le-au recomandat acum să aibă grijă când cazează fani ai României, e lesne de înţeles de ce toată lumea ne-a spus că nu sunt camere libere.

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels