Ce post de radio asculti?

Loading...

Prefe. O minune de caţeluşă :)


Nu ştiu dacă v-am vorbit vreodată de cea mai frumoasă căţeluşă pe care am văzut-o până acum. Chiar dacă mi-a halit un telefon nokia n73, PREFE rămâne o dulceaţă de câine. Ştiţi că Brylu are o caţea, pe Tănase, care a fătat acu ceva vreme vreo 4 căţei. Ei bine unul din ei, cel mai frumos, o ajuns pe mâna lui Vişu şi a lui Gabi, iar acum e o minune de căţeluşă. Numai că nenea Vişan s-a gândit să îi dea un nou look lui Prefe, aşa că o mers cu ea la stilist... Vă las pe voi să decideţi dacă transformarea e una pozitivă. Trebuie să recunosc că am râs cu lacrimi, dar pe Prefe tot o iubesc.
:)

1 comentarii:

aniroc spunea...

:)))))))). foarte draguta. dar daca tot a fost la stilist, o puteau duce si la manichiurista zic io :)

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels