Ce post de radio asculti?

Loading...

O idee pentru patronii sibieni de terase :)


Gata am reluat activitatea. Am neglijat umpicutz blogul din motive obiective.. Doar a fost Paştele.. V-am povestit cu ceva timp în urmă că am fost plecat alături de câţiva prieteni într-un periplu prin Austria, mai exact la Klagenfurt. Frumos orăşelul rău de tot. Am mai văzut acolo o chestie care poate fi copiată şi la Sibiu de către patronii care au deschis de curând terasele pe Bălcescu, sau în Piaţa Mică. Austriecii au descoperit cum poţi să îţi ţi clientela pe terasă, chiar dacă afară este şi mai frig. Au pus oamenii pe fiecare scaun câte o păturică pentru clienţi, iar ideea s-a dovedit a fi excelentă. Dacă mai pui în calcul şi faptul că acele pături au culori "calde", atunci succesul este garantat. Ar fi frumos să vedem şi prin Sibiu ceva de genul acesta :)

2 comentarii:

ZUGRAVU spunea...

patronii sibieni de terase vor pune ei (poate) si paturele pentru clieti dar... clientii? clientii nu se vor "gandi" oare ca in paturelele acelea s-ar putea inveli si acasa... plecand astfel cu ele cand sucu-i gata?

Dragos spunea...

nu cred ca sibienii care merg la terasele din centru s-ar preta la asa ceva :)

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels