Ce post de radio asculti?

Loading...

Mă îngrijorează CSU Sibiu


Nu mi-am ascuns niciodată simpatia pentru CSU Sibiu. Chiar dacă sunt oltean get beget şi la handbal merg până în pânzele albe pentru Oltchim Rm. Vâlcea, aşa cum la fotbal ţin cu Steaua, dar sufăr pentru Gaz Metan, la baschet microbul CSUUUU mi-a intrat pe viaţă în sânge. Nu neg că de multe ori am fost tentat să scriu cronici pro CSU. Se mai întâmplă în cariera fiecărui jurnalist. Ce vreau să spun însă este faptul că, în opinia mea, CSU Sibiu, trece prin cele mai dificile momente din ultimii 10 ani. Se vede de la o poştă că echipa este dezbinată şi că acolo nimic nu mai e cum a fost înainte. Nu neg că Peter Schomers a adus un aer rarefiat pe banca tehnică a echipei, dar spun cu dezamăgire că are partea sa de vină pentru situaţia de acum de la CSU. Îmi place Peter Schomers, dar nu cel din sezonul actual, pentru că din nefericire nu a mai fost acelaşi om plin de tărie, cu vervă şi entuziasm cât pentru toţi antrenorii din campionat. Personal cred că Sibiul va pierde mult prin plecarea sa, dar cred că e spre binele echipei o astfel de schimbare, aşa cum cred că clubul CSU ar trebui să pună piciorul în prag în faţa jucătorilor care în loc să îşi vadă de meseria de baschetbalist profesionist îşi pierd timpul căutând nod în papură şi motive de ceartă din orice. Nu mă feresc să spun că fiţoşi precum Matthews şi Scott, ar trebui să fie urcaţi în primul avion către SUA. Aceştia nu au nici 1 la sută din ce au avut Triplett sau Smith anul trecut. Sunt aroganţi, sunt oameni cu două feţe, sunt bârfitori şi pe deasupra nu mai prea joacă nimic şi prin atitudinea lor întreţin o atmosferă şi aşa încărcată la echipă. Să fim serioşi fraţilor. Americanii de anul acesta au fost şi sunt cei mai slabi din ultimii ani la CSU. Poate că aici a greşit şi Schomers. Şi-a dat încrederea pe mâna unor jucători care în faţă l-au "iubit", iar pe la spate i-au dat lovituri sub centură de fiecare dată. O parte din vină o are şi conducerea echipei. Poate cu o atitudine mai decisivă în faţa jucătorilor, ar fi limpezit apele la echipă. Sunt convins că Mircea Vulc ar fi putut să pună punctul pe I în faţa unor jucători care mai mult vorbesc decât joacă baschet. Sunt curios ce deznodământ vor avea meciurile cu Clujul. Personal sunt destul de sceptic, mai ales că unii dintre americani vorbeau la antrenamentele din aceste zile de planurile de vacanţă în loc să asculte indicaţiile lui Peter Schomers.
P.S. Sper ca Gazul să bată vineri pe Steaua şi Sibiul pe Cluj. Ar fi o zi perfectă. :). Ambele meciuri sunt în direct în sistem live-text pe www.oradesibiu.ro

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels