Ce post de radio asculti?

Loading...

Joaca de-a fotbalul corect...


Îi povesteam unui amic din presă de cum a decurs meciul de sâmbăta trecută de la Tg. Jiu, acolo unde am fost să vad pe Pandurii cu Gaz Metan Mediaş şi să fac cronică pentu Adevărul şi ORA de SIBIU. La finalul discuţiei i-am expus acestuia şi un episod demn de cercetat şi de DNA, că tot au început să purece afacerile murdare derulate de patronul Argeşului, Cornel Penescu şi că tot este implicat şi numele unui sibian, Marcel Savaniu, care ar fi primit mită să trântească un meci al argeşenilor. Mai exact după meciul cu Pandurii, am rămas să îmi termin textele de scris, chiar în sala de conferinţe a Pandurilor. Acolo şi-a făcut apariţia după vreo 40 de minute de la terminarea patidei şi centralul Alexandru Deaconu, care, chipurile ar fi vrut să vadă cât este scorul la Timişoara cu Craiova. După ce a aflat deznodământul de la Timişoara, Deaconu se întoarce către un oficial al Pandurilor şi zice: "Mulţumit de cum a ieşit?" şi i-a făcut cu ochiul acestuia, după care a plecat ca un cocoş semeţ către ieşirea din sală. Chiar dacă ţin cu Steaua şi recunosc că Deaconu a ajutat gruparea din Ghencea în vestitul caz "bricheta", în clipele trăite la Tg. Jiu aşa aş fi vrut să am o brichetă la îndemână ca să îi ar una în cap la Deaconu, pentru că pe semne că cea încasată în Giuleşti nu l-a învăţat minte.

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels