Ce post de radio asculti?

Loading...

Am făcut 3 luni. :)



Câteodată nici nu ştim când trece timpul. Parcă aşa de repede zboară zilele astea. Parcă mai ieri am lansat ORA de SIBIU şi Adevărul de Seară şi în curând va trece un an de când am fost cu GALERIA NAŢIONALĂ la EURO 2008.
De fapt doream să vorbesc de altceva. Nepoţica mea, MARIA, a împlinit 3 luni şi a crescut de mama focului. E o dulceaţă de fătucă. Sunt ferm convins că toţi copiii sunt frumoşi, însă Maria e dragutică foc. Ia uitaţivă cum gângureşte la 90 de zile împlinite din viaţa ei. :)

video

1 comentarii:

dheo spunea...

Vino tu joi, 16 aprilie de la ora 17 in Imperium Pub la Blogmeet Sibiu Primavera 2009! Tema discutiilor: Blog versus presa. Vom avea si un invitat surpriza! Confirma-ti prezenta pe mazemania.ro sau pe dheo.ro

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels