Ce post de radio asculti?

Loading...

Stoica de la Sibiu100% este de fapt Călin Blaga...



Nu am comentat niciodată posturile publicate de Călin Blaga pe blogul său, Mazemania. Acolo unde am considerat că e nevoie am mai postat câte un comentariu pe marginea relatărilor sale. E treaba lui ce scrie acolo atâta timp cât este şi un dram de adevăr în ceea ce narează. Ce vreau să scot în evidenţă este faptul că domnia sa, Blaga, umblă puţin aşa cu cioara vopsită şi hai să vă explic de ce cred asta. Păi în primul rând că, la cât de corect vrea să pară că este, Călin, nu a avut o părere echidistantă faţă de două din publicaţiile sibiene şi mă refer aici la Monitorul de Sibiu, unde lucrează soţia sa şi la Sibiu 100%, la care i-a făcut reclamă de promovare în nenumărate rânduri. Deunăzi am aflat că Blaga scrie cu pseudonim la Sibiu 100% şi asta explică totul. Deci Victor Stoica, este nimeni altul decât Călin Blaga. Interesant este că Tomozei, în Dacii liberi a taxat la greu un articol copiat de Victor Stoica, alias Blaga, de prin presa locală (bravo Tomozei :) ), lucru care nu i-a picat tocmai bine lui Călin. Ce mă dezamăgeşte este faptul că domnul Blaga, cel care a pozat în omul care le ştie pe toate şi are dreptate din toate punctele de vedere, nu a avut o atitudine echidistantă faţă de toată presa locală. A atacat în mică sau mare măsură pe rând Tribuna, Sibiu Standard, Ora de Sibiu, Ghimpele, Expres Sibian, Adevărul de Seară şi deloc Monitorul sau Sibiu 100%. Ba chiar a lansat ipoteze peste ipoteze, legat şi de Ora de Sibiu (apropos să stea liniştit că Ora de Sibiu nu e a nici unui afacerist local) şi de Adevărul de Seară, dar am ales să nu comentez pentru că nu era nimic de comentat, de vreme ce totul era bazat în documentarea sa doar pe zvonistică. Sper ca odată lansat în meseria de ziarist, Călin Blaga să fie corect, măcar pe jumătate din cât o spune pe Mazemania. Deocamdată a călcat strâmb în faţa celor care i-au vizitat blogul, dar niciodată nu e prea târziu să recunoască şi el, ca şi noi toţi că, oricine greşeşte, dar important este să nu perseverezi în greşeală. Eu personal îi urez bafă, pentru că are nevoie şi să încerce să fie echidistant şi corect, pentru că minciuna are, se ştie, picioare scurte. :)

6 comentarii:

Calin Blaga spunea...

Draga Dragos nu am mai ras demult dupa asa un post. Nu te dezminti. Mai ales spre final cand spui ca m-am lansat in meseria de ziarist. Draga Dragos draga...:)) Eu faceam presa la Sibiu cand inca tu erai in generala.... Ia presa vremii din 1995 incoace.... Si apropo am scris la Tribuna, Evenimentul Sibian etc etc Deci cum e cu echidistanta?! In ce priveste acuzele de copiere de articole au fost false si demontate cu sprijinul redactiilor acuzate. :) Asta ca sa te linistesti ca vad ca imi duci grija :)

Dragos spunea...

domnu Calin. Generala am terminat-o prin 90'... nu iti duc grija.. si de copiat, ai Copiat.. iti aduc probe ziarele respective... Poate ai scris in tribuna si Eveniment Sibian. Nu contest asta.. doar ca nu mi-au sarit in ochi articolele tale dealungul timpului. felicitari... Dar chestia cu echidistanta incearca sa o respecti. Nu e o recomandare. E un sfat. Nu intru in polemica cu tine si sper sa fi realizat ca posting-ul acesta nu are un astfel de scop... Bafta.

Anonim spunea...

Dragos,

Sunt 100% convins ca Clain Blaga are mult mai mult talent decat tine in presa scrisa! Blog-ul lui e "plin" de materiale interesante, pe cand al tau sufera de lipsa informatiilor!Asa ca...fa un update capacitatii tale pentru a-l ajunge!:)

Dragos spunea...

ANONIMule citeste oradesibiu.ro si Adevarul de Seara sau chiar Prosport daca vrei informatie interesanta sub semnatura mea.. Sincer nu prea am timp sa "ard" zilele de pomana ca sa mai compun cate ceva doar de dragul de a face trafic pentru reclamele de la google :)

Calin Blaga spunea...

deci presa se rezuma la bani pentru tine Dragos? Asta lasi sa se inteleaga. Pentru mine presa e pasiune. Ca si blogul.

Iar chestia cu "copiatul" mai documenteaza-te ca esti jurnalist.

Dragos spunea...

Ca de obicei tragi concluziile gresite. Daca citeai pe indelete ce am scris, pricepeai clar, dar deh asa cand te grabesti, asa cum ai facut-o si in cazul oradesibiu.ro cand te-ai gasit tu sa scri la ROTLD sa faci pe detectivul, ca nu puteai dormii noaptea de grija cine e patronul la site. Cat de documentare, legat de copiatul tau, nu mai am ce sa documentez, mai ales ca ai facut scandal si la Tomozei pe chestia asta. Ai copiat, deci nu mai am ce sa documentez. E clar ca buna ziua. Plus de asta nici nu merita efortul... s-a vazut clar ce e cu textul ala. Recunoaste si tu odata ca ai gresit. Nimeni nu e perfect. Succesc oricum inca odata.

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels