Ce post de radio asculti?

Loading...

România - Rusia. Măcel pe faţă



Am asistat astăzi la primele două partide dintre România şi Rusia în Cupa Davis. Pe oradesibiu.ro am postat informaţii în timp real şi desfaşurarea LIVE a meciurilor pe care le-am urmărit uneori prea atent (în grabă şi din patriotism am greşit chiar şi scorul în favoarea României :) ). Vreau să vă spun că umilinţa a fost totală din păcate pentru România. Cred că echipa noastră a pierdut din siguranţă şi din aura cu care ne obişnuisem, odată cu retragerea lui Andrei Pavel. Chiar dacă "cneazul" a fost prezent pe margine, uneori l-am simţit şi pe el neputincios în faţa furiei lui Safin şi Iujnîi. Oameni buni! Aceşti doi tenismeni ne-au arătat ce înseamnă tenis de calitate... Nu trebuie să îi judecăm pe Crivoi (băiatul acesta are viitor) şi Hănescu (presiunea faptului că este nr. 1 în lot se vede că a fost prea mare). Nu puteau să facă mai multe azi. I-am văzut pe cei doi la conferinţele de presă de după meciuri foarte abătuţi şi trişti. Trebuie să fim sinceri cu noi. Atât putem la ora actuală. Rusia e o super forţă a tenisului mondial. Chiar dacă sunt irascibili, mai puţin prietenoşi şi umpic aroganţi, ruşii sunt tătici în tenis. Ne-au măcelărit în cel mai pur stil, aşa cum face Putin cu cei care nu îi cântă în strună.
P.S. Jos pălăria pentru fanii CSU care au întreţinut atmosfera în Sala Transilvania. Bravo băieţi! Mâine aştept să fiţi din nou la înălţime!

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels