Ce post de radio asculti?

Loading...

NU ucideţi EVENIMENTUL ZILEI



Am citit zilele acestea cu rumoare şi tristeţe tot ce se întâmplă pe la Evenimentul Zilei. Este mare păcat că acest ziar a ajuns să se zbată în mediocritatea în care nu credeam că acest ziar, etalon odinioară pentru presa românească, o să ajungă vreodată. Nu înţeleg de ce Ringier nu l-a scos la mezat, aşa cum a făcut şi cu Prosport-ul şi a preferat să îl ţină sugrumat, iar acum se pare că ştreangul e fatal. Am lucrat acolo destui ani încât să îmi manifest o undă de regret că EVZ se apropie de soarta Sibianul şi mă tem să nu se închidă de tot. Dacă EVZ va decide să renunţe şi la reţeaua de corespondenţi, şi aşa zdruncinată de plecările din ultimele luni, atunci chiar că se poate spune că moartea subită devine o moarte zbuciumată. Domnilor de la Ringier, nu distrugeţi de tot un ziar care încă mai respiră, încă mai trăieşte. Luaţi exemplu de la Adevărul! Un ziar care a renăscut din propria cenuşă. Oricum, orice s-ar întâmpla, sunt mândru că am lucrat pentru EVZ în vremurile în care acest ziar a făcut istorie şi a fost etalonul presei scrise din România.

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels