Ce post de radio asculti?

Loading...

Cuscreala PSD-PDL-istă de la prefectură



Am şi eu o întrebare pentru toată lumea. Fraţilor! Cât de importantă credeţi că este numirea unui suprefect? Eu am aflat astăzi la prefectura Sibiu. Numirea Amaliei Cindrea pe funcţia de suprefect, a fost o adevărată adunare de elefanţi şi aşa zişi afacerişti şi politicieni ai Sibiului. Am trăit să îl văd pe deputatul Cazan, braţ la braţ cu Suditu şi Ştirbeţ. Mai rămânea să îi văd unul lângă celălalt pe Ariton şi Cindrea. Chiar dacă cei doi au fost prezenţi la "ungerea" soţiei mahărului de la PSD, distanţa şi răceala dintre aceştia a fost vizibilă dea dreptul. Ce m-a surprins însă este numărul mare de afacerişti şi smecheri de Sibiu prezenţi în sală. Ilie Vonica de la Polisano sau Ilie Carabulea de la Atlassib, primarul comunei Şelimbăr, Daniel Maricuţa şi mulţi alţii au venit să se bucure alături de cloaca PSD-PDL-istă cum marele şef al PSD-ului sibian, Ioan Cindrea şi-a pus nevasta pe postul de subprefect. Cuscreală mai pe faţă ca aceasta mai rar vedem şi pe la Bucureşti. Un lucru e sigur... Dacă până nu demult aveam vreo două grupuri de influenţă (a se citi "grupuri de smecheri locali"), acum avem un singur clan care are tot ciolanul Sibiului în mână.. Vin vremuri grele fraţilor...
P.S. Vedeţi pe www.oradesibiu.ro o galerie foto cu toţi başcanii Sibiului prezenţi vineri la prefectură. :)

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels