Ce post de radio asculti?

Loading...

Arogantul şofer al Mitropolitului Streza



Consider în continuare că Biserica ar trebui să fie instituţia care să încerce să educe oamenii într-o societate bolnavă, tristă şi greu încercată de această criză economică ce a lovit şi România. Astăzi m-am convins cu tărie, de faptul că procesul de educare, ar trebui să înceapă din sânul Mitropoliei Ardealului, în cazul Sibiului. Având redacţia la Adevărul de Seară, chiar vizavi de Catedrala Ortodoxă de pe strada Mitropoliei, obişnuiesc uneori sa parchez maşina în locurile special amenajate de primăria Sibiu, pe această arteră. Azi dimineaţă, cu elan şi energie cât pentru un început de o nouă săptămână de muncă, am plecat spre locul de muncă şi am parcat REGULAMENTAR, pe unul din locurile aflate chiar în apropierea intrării în curtea catedralei. După ce am pus în geam talonul pentru parcare şi am dat să plec spre redacţie, în urechi mi-a răsunat claxonul lui VW Passat cu numere de Bucureşti. Arogant, şoferul deschide geamul şi pe un ton mai mult decât stânjenitor, strigă către mine: "Tageţi mă maşina de acolo că vreau să intru în curte". I-am explicat frumos că eu am parcat regulamentar şi că o Dacia Logan de lângă maşina mea îi blochează intrarea. Şoferul, ca să fie şi mai impunător, a coborât din maşină şi îmi zice. "Da dă domne maşina de acolo că trebuie să intre maşina Mitropolitului de urgenţă...". Am ezitat dacă să îi răspund sau nu pe acelaşi ton, dar la rugăminţile unui preot ieşit din curtea Mitropoliei Ardealului, am tras maşina şi l-am lăsat pe nervosul şofer să intre. După câteva minute m-am lămurit şi de ce era aşa grabă. Din portbagajul maşinii şoferul a scos câteva bidoane, din care câteva păreau să fie cu lapte. Probabil pentru micul dejun al preasfinţiei sale erau...

Mereu pe INTERZIS
Mai are rost să vă povestesc că de fiecare dată şoferul când pleacă din curtea Mitropoliei nu respectă regulile de circulaţie, cu sens unic pe Mitropoliei? Aşa face mereu. Îşi pune avariile, aprinde luminile şi le arată la toţi însemnele pe care scrie mare, Mitropolia Ardealului. Pe semne că regulile pământeşti nu sunt valabile şi pentru şoferii înaltelor feţe bisericeşti.

1 comentarii:

just_me spunea...

draga domnule cumsecade.
observ cu stupoare ca aveti tendinta de a exagera si a denatura adevarul. cu mare parere de rau va aduc la cunostinta ca locul unde ati parcat dumneavoasra,era chiar intrarea la catedrala.eu de dat din masina jos nu m-am dat si chiar nu am stigat la dumneavoastra.si inca un lucru care ma deranjat rau de tot,dv.sustineti ca v-am spus ca sint soferul mitropolitului,nu?greseala.nici nu am avut macar un dialog ci doar monologul dumneavoastra de om foarte sresat,si probabil de aceia ati si vazut bidoane cu lapte cind de fapt descarcam icoane.imi pare rau ca a trebuit sa va raspund in felul acesata,de obicei nu raspund la provocari dar chiar m-a deranjat cum ati pus povestea pe tapet.sper ca pe viitor sa nu mai fiu nevoit sa intru la catedrala cind dumneavoastra voit incalcati legea...si inca ceva locurile rezervate de primarie sint 10 la numar,sint rezervate pentru mitropolie si sint in dreptl gardului.dumneavoasra domnule erati in poarta mitropoliei dar probabil ati luat carnetul cu maxim de puncte.va doresc o zi buna si cit mai multe dimineti fara stres

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels