Ce post de radio asculti?

Loading...

Armată din pasiune şi dragoste de ţară...



Zilele trecute am făcut un text pentru Ora de Sibiu, legat de faptul că se fac înscrieri pentru recrutarea de soldaţi-voluntari în Armata Română. Sincer nu mă aşteptam să găsesc acolo vreun tânăr dornic să meargă să facă instrucţie, prin cine ştie ce poligoane din România. Ei uite că m-am înşelat! Curios fiind de ce naiba vor tinerii din ziua de azi să meargă să facă un lucru de care majoritatea oamenilor din generaţia mea, au fugit ca de râie, am întrebat vreo câţiva din cei ce se interesau de cum pot ajunge soldaţi voluntari, ce dracu caută la recrutare. Unul mi-a zis că s-a săturat să tot stea cu mama şi cu tata în casă, altul că este în căutare de aventură. Un singur răspuns, venit de la un tânăr de 19 ani ,m-a pus total pe gânduri. "Vreau să ajung în armată pentru că îmi iubesc ţara şi pentru că tatăl meu nu crede că voi reuşi să fac faţă la un job aşa de "călitor".... Măi fraţilor. Sincer să fiu băieţaşul acesta m-a dat gata. E ca o floare care răsare în mijlocul unei generaţii plictisite, fără prea mari ambiţii şi lipsită de mândrie, curaj şi personalitate. Poate că tinerii din ziua de azi, care au o astfel de atitudine, vor putea peste câţiva ani sp schimbe mentalitatea românului copleşit de problemele sociale şi cele legate de traiul de pe o zi pe alta...
O să vă povestesc zilele următoare de ce am preferat să revin să predau educaţie fizică la clase de gimnaziu, într-o perioadă în care toată lumea caută să predea la licee.

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels