Ce post de radio asculti?

Loading...

Am pierdut un om, dar nu şi un prieten :)



Chiar dacă mai toţi care lucraţi prin presă ştiţi neoficial lucrul acesta, de mâine echipa de la Adevărul de Seară are un nou membru. După ce Adela Mohanu a decis să încerce după atâţia ani de presă şi altceva şi ne-a lăsat un gol de veselie, de rafinament şi fineţe, redacţia nemaifiind aşa de veselă, de "caldă", fără ea, de sâmbătă îi urăm bun venit în echipă lui Jeanina Vlad. Mulţi dintre voi o ştiţi de la Sibiu Standard, iar noi ne bucurăm că avem alături de noi o jurnalistă serioasă, bună, hazlie şi profesionistă, care, ne întăreşte şi totodată ne reîntregeşte echipa de la Adevărul de Seară. Cât despre plecarea Adelei, cârcotaşii pot să doarmă liniştiţi. Adela nu a plecat din cauza vreunui diferend în sânul redacţiei, ci pur şi simplu pentru o altfel de experienţă. Personal cred că am pierdut un om, dar am câştigat o nouă colegă, la fel de profesionistă ca şi Adela. "Adielici" a fost şi va fi aceeiaşi bună prietenă şi colegă pe care am cunoscut-o pe băncile facultăţii, o pitică draguţică foc, dieştiaptă, cu care am lucrat de prin 2001 încoace prin toate redacţiile prin care ne-am perindat, adică la Obiectiv, la Sibianul şi în ultima vreme la Ora de Sibiu şi Adevărul de Seară. Cu toţii o aştieptăm ca într-o zi, să revină în presă şi să se întoarcă în aceiaşi echipă. Şi Dizy o aştiaptă şi se uită zilnic către uşa redacţiei sperând că Ade-Bau să intre şi să îl mângâie pe creştet ca să îl întrebe ce mai face.
Adielo noi te iubim în continuare. :)
P.S. Dizy este cel mai frumos motan negru pe care l-am văzut vreodată şi împarte cu noi, la Adevărul de Seară, redacţia de pe Mitropoliei 18.

2 comentarii:

adela mohanu spunea...

Hai mă popiescu, mă laşi fără cuvinte... Şi multe aş mai avea de zis...

Aşa-i cu căile Domnului, încâlcite tare, dar tot acolo duc.

Am filozofat un pic, din melancolie şi dor (deja) de presă. Şi de Dizy, cum îi zici tu, deşi îl cheamă Daisyyyyyy!!!!!

Dragos spunea...

Sunt sigur ca in curand o sa facem din nou o mare echipa adielici :)

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels