Ce post de radio asculti?

Loading...

Un ultim omagiu pentru Cozma si la Sibiu



Nu l-am cunoscut personal pe handbalistul Marian Cozma. L-am văzut la televizor de atâtea ori şi mi-a plăcut foarte tare de el. Nu ştiu cum a fost ca om în afara terenului de handbal, dar din câte am auzit era un băiat extraordinar, dar vă invit pe toţi să veniţi în seara aceasta la Sala Transilvania sa îi aducem un ultim omagiu pentru tot ceea ce a făcut pentru handbalul românesc şi nu numai. Respect Marian.
Mai multe detalii despre sosirea cortegiului funerar la Sibiu găsiti pe oradesibiu.ro

1 comentarii:

lali spunea...

oare de numai dupa ce trec in nefiinta oameni sunt apreciati?
toti pictorii, scriitori si mari inventatori nici nu au fost bagati in seama in timpul vietii dar apoi au fost decorati....pentru diverse activitati. le foloseste la ceva faima asta de dupa?

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels