Ce post de radio asculti?

Loading...

Solidaritate pentru Marian Cozma


Cazul lui Marian Cozma m-a impresionat profund si spun asta cu toată sinceritatea. Am evitat pe cât mai mult posibil să privesc la tv, imaginile cu tot ceea ce s-a întâmplat după moartea handbalistului nostru. Astăzi însă am privit de zeci de ori imaginile difuzate de sport.ro de la meciul echipei Veszsprem, acolo unde Cozma a fost legitimat. A fost primul meci acasă, de după moartea lui Marian. Am văzut imagini care ar trebui să facă înconjurul fiecărui televizor din România şi fiecărui ecran de calculator. Am văzut o echipă maghiară care a plâns în hohote şi s-a bătut ca să aducă acolo în ceruri un cadou lui Marian şi ungurii au învins. Au învins durerea, au învins emoţiile şi au cinsitit numele lui Marian. Ceea ce s-a întâmplat la finele meciului m-a făcut să vărs câteva lacrimi. O sală întreagă l-a omagiat aşa cum se cuvine pe Marian... Vă invit să vedeţi imaginile pe sport.ro. E o lecţie de ceea ce înseamnă solidaritate şi nu numai.

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels