Ce post de radio asculti?

Loading...

Patru conculzii după Cluj - Sibiu



Pe scurt concluziile mele după meciul de la Cluj.

1. Atmosfera superbă.
Fanii ambelor echipe au făcut o atmosferă de mare meci. Sunt bucuros că nu s-au mai scandat trivialităţi de către fani. Am fost puţin dezamăgit de faptul că o parte a fanilor au trebuit să stea puţin în faţa sălii, dar Cristescu, indiferent de ce se spune, rămâne un om onest. A ieşit din sală şi a vorbit cu fanii lui CSU.

2.Atitudinea jucătorilor la final
În afară de Peter Schomers, care s-a întors şi a aplaudat galeria lui CSU, personal, nu am văzut niciun jucător al Sibiului să facă la fel. Poate mă înşel, dar eram acolo aproape de ei pe teren la final.

3. Inconstanţii Matthews şi Kabengele
S-a văzut de la o poştă că dacă Scott nu e în formă maximă şi dacă Calotă nu e în lot, CSU suferă... LA Cluj, cu Kevin pe teren CSU câştiga detaşat. Nu îmi place deloc atitudinea lui Matthews. Uneori am impresia că nici nu ţine cont de ce îi spune Schomers. De Kabengele, ce să mai zic. Slăbuţ rău aseară. Din păcate în meciurile cu miză mare nu prea face faţă. E clar inconstant.
foto. www.oradesibiu.ro

Declaraţii după meci, galerie foto şi video puteţi găsi pe oradesibiu.ro
Update
Am uitat a patra concluzie :) Mea culpa...
4.
Tabelă şi scaune noi
Clujenii au mai modernizat şi ei sala. Acum au scaune în loc de bănci şi tabelă electronică nou nouţă. Din câte am înţeles urmează să fie instalate şi camere de supraveghere video. .Oricum Sala Transilvania este mai frmuoasă.

9 comentarii:

cronicaru' de baschet spunea...

1. Au fost jucatori care au salutat galeria, sa stii. Nu i-ai vazut tu, se poate... dar ne-au salutat.
2. care e a patra concluzie? sau aia o tragem noi?:D

ady_csufan spunea...

nu a stat nimeni in fata salii. pur si simplu am ajuns tarziu la sala

Anonim spunea...

1,2,3 si 4 bine popesculeeee... cum numeri tu? de fapt tu nu vezi prea bine mi se pare mie. nu ai avzut jucatori salutand galeria cum ai vazut si cum fugeau sibienii ca le-au dat aia cu spray nu? esti pe langa rau prietene.

Dragos spunea...

Anonimule.. asa e bre.. nu am avzut jucatorii.. Am si specificat asta în post. P.S. pe viitor imi rezerv dreptul de a sterge comentariile indecente si care folosesc un limbaj nepotrivit. ma refer in special la cele anonime. Nu inteleg oamenii care se ascund in spatele unei postari anonime.. :)

cronicaru' de baschet spunea...

Din nou ma vad nevoit sa te corectez. Sala Horia Demian are sistem de supravhegere. In sala camerele sunt amplasate deasupra celor doua panouri, si sunt la 360 de grade, cum sunt si cele din sala noastra de la mijlocul terenului. Ce-i drept, pe holuri nu am vazut niciuna, dar nici nu m-am uitat dupa ele, insa cand s-au schimbat scaunele am citit undeva ca s-ar fi instalat 8 camere, daca nu ma insel

dan. e bine asa domnu' ziarist ? spunea...

daca vrei iti dau si adresa mea daca te ajuta cu ceva.
PS: nici mie nu imi plac ziaristii care scriu aberatii

Anonim spunea...

Iunie 2008: "Sala "Horia Demian" este prima din Romania, care a pus deja in functiune sistemul de monitorizare video, fiind amplasate 16 camere video, de inalta fidelitate. Camerele sunt instalate atat in afara salii, pe holuri, pe culoarele de acces la vestiarele echipelor si arbitrilor, cat si aproape de tavanul salii, la "radacina" panourilor de baschet. Cele patru montate pe instalatia panourilor sunt si cele mai performante, fiind posibil sa se roteasca 360 de grade si sa mareasca de 49 de ori. Lucrarile au durat cam o luna, iar costurile au fost de 20.000 de euro, bani suportati de Consiliul Judetean. De saptamana viitoare vor incepe si lucrarile de montare a scaunelor, in locul bancilor din tribune, sala urmand sa aiba o capacitate de 2500 de locuri, fata de cele 2580 actuale. "

http://www.u-mobitelco.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=1460&Itemid=79

Dragos spunea...

Salut Dan. Nu am nimic cu tine.. si nu a avut nicio legatura cu postul tau, comentariul lasat de mine. e o chestie pe care vroiam de mult timp sa o anunt, dar am tot intarziat sa o fac.De scris aberatii nu cred ca am facut asta.. banuiesc ca ai vazut buletinele de stiri din seara asta. Legat de camerele video.. Eu nu le-am vazut.Daca sunt f bine :)

dan spunea...

si atunci ceea ce ai scris ca s-a petrecut cu galeria noastra ce e? un sf sau ce? chiar tu pe unde erai cand si-au impartit aia pumni ?

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels