Ce post de radio asculti?

Loading...

Monitorul a gafat-o!



Buna mea colegă Adela mi-a semnalat un text minuscul apărut în Monitorul de Sibiu. Acolo distinşii colegi din presa locală fac o rectificare la un articol apărut în 15 ianuarie. Atunci Monitorul a scris maaaareree că afaceristul Ilie Carabulea este dator vândut către statul român şi că o firmă de a sa, ar fi în topul datorinicilor la Finanţe. Numai că monitoriştii au uitat să îşi verifice atent informaţia, pentru că e vorba de o altă firmă, SC Păltiniş şi nu SC Păltiniş Leasing, cea care este deţinută într-adevăr de Carabulea.... M-am amuzat copios când am citit ultima frază :). Asta e.. Se mai întâmplă, dar gafa este să recunoaştem una destul de babană. Oricum din greşeli se învaţă dragi colegi :)

1 comentarii:

lali spunea...

se mai intampla si la case mai mari nu?

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels