Ce post de radio asculti?

Loading...

Liceeni, film de top... :)


Astăzi în timp ce mă plictiseam cu telecomanda în mână, am descoperit că două televiziuni din România, au difuzat aproape în acelaşi timp filmul "Licenii" din 1987.. Astfel atât National Tv cât şi Pro Tv au căutat să facă audienţe de Valentines Day, cu o producţie românească de succes. Mărturisesc că am stat şi am privit până la capăt filmul pe Naţional Tv şi apoi am văzut din nou finalul pe Pro Tv. Oricum coincidenţa a făcut ca acest lucru să fie probabil o premieră românească la televiziuni. Nu îmi aduc aminte de un moment similar, în care două televiziuni să difuzeze în acelaşi timp un film şi mai ales unul românesc. Sau poate o fi fost telpatie între fraţii Fruti Fresh şi Sârbu? Cine ştie... :)

3 comentarii:

piticu spunea...

daca esti interesat de un link exchange te rog sa vizitezi http://culmi.blogspot.com/2009/02/link-exchange-cu-culmiblogspotcom.html
sau sa ma contactezi la id-ul de mess: rfi_scan

lali spunea...

ce sa zic e un film pe care l am vazut de mai multe ori dar care e destul de placut de vazut in momente mai speciale.

Dragos spunea...

corect. e un film pe care mereu il revad cu placere. il recomand si liceenilor de azi, chiar daca ar putea fi considerat de moda veche, de catre ei.

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels