Ce post de radio asculti?

Loading...

Îmi pare rău de Mitea



Astăzi am vorbit cu senatorul Ion Ariton, pentru oradesibiu.ro. Printre altele am discutat şi de schimbarea prefectului de Sibiu. Sincer, nu asta vreau să vă spun. Vroiam să îmi exprim regretul că de la prefectură, va pleca probabil cel mai activ prefect din ultimii ani la Sibiu. Nu îl trag la răspundere pe Ilie Mitea şi chiar dacă aş încerca să o fac, probabil că nu aş avea ce să îi reproşez prea tare. Prefectura pierde însă şi un om cu inima mare. Chiar dacă e fără scrupule, uneori un pic ranchiunos poate şi pe bună dreptate, chiar dacă unii îl consideră că e prea dur în declaraţiile pe care le face, sincer îmi pare rău de Mitea. E un sufletist care de multe ori tace şi face mai mult decât arată. Acum o să ziceţi că m-am dat de partea liberalilor... :) Departe de mine gândul acesta. Poate o să se supere PDL-işti pe mine, dar prefect ca Mitea nu mai pupă Sibiul curând. Şi spun asta pentru că sunt convins de lucrul acesta. Voi ce părere aveţi? Vă invit să votaţi în cadrul sondajului de mai sus :)

2 comentarii:

Calin Blaga spunea...

e drept ca asa prefect corupt mai rar..... lasa ca il ancheteaza acum DNA-ul.

Dragos spunea...

nu e vorba de coruptie calin.. fi obiectiv.. spune tu un nume de prefect in ultimii 10 ani la Sibiu, care s-a implicat asa de activ pentru judet... Io unul nu imi aduc aminte.. Cat despre coruptie, daca o fi corupt, avand in vedere ca acum e PDL la putere, stai linistit ca daca a masluit ceva il ard acestia..

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels