Ce post de radio asculti?

Loading...

Filipinezi DA. Sibieni NU


Criza economică ce tot spune lumea că ne afectează şi pe noi românii, este după părerea mea un motiv numa' bun pentru patronat să scape de angajaţii care au lefuri mari şi asta fără să trebuiască să dea explicaţii peste explicaţii. E mai simplu să spui că nu mai ai comenzi, că te afectează criza şi hopa ai şi dat afară angajaţii. Adevăratul motiv începe, încetul cu încetul, să fie deconspirat, chiar de patronate. Eu nu zic că unele firme nu au probleme. Aşa o fi... Dar m-i se pare jenant să dai afară oameni ca să aduci în locul lor nişte sărăntoci de prin Asia care să lucreze pe salarii mizere şi cât mai mult timp cu putinţă. Deunăzi, o firmă din Mârşa a angajat 8 filipinezi ca sudori. Nimic neobişnuit până aici. Ceea ce mă deranjează e că firma cu pricina nici nu s-a sinchisit să caute mână de lucru printre şomerii sibieni specializaţi pe această meserie. Şi erau destui.. Vă spun eu.. Erau vreo 60.. Aşa au preferat să aducă filipinezi pe care îi plătesc cu vreo 200 de dolari pe lună.. O să ajungem fraţilor să avem şomajul în floare şi străini de prin Asia care să ne ia locurile de muncă din ţară... Mă tem că zilele grele abia acum încep pentru români şi România, pentru că vedeţi bine că pentru filipinezi se găsesc locuri de muncă, pentru români, pentru sibieni, aproape deloc...
Citiţi mai multe despre filipinezii veniţi în Sibiu şi vedeţi VIDEO cu aceştia pe oradesibiu.ro

3 comentarii:

Andy Popianos spunea...

Dacă îmi permiţi. Ai dreptate dar din ceea ce tot citesc - informaţii de presă - mai observ că şi ai noştri nu se mulţumesc cu un salar cinstit. Aşa o fi şi ţara, pentru că în loc să munceşti mai bine stai acasă şi iei şomaj de 8 milioane (vechi) pe lună. Cultul muncii demult s-a pierdut, ok, dar nu e în regulă să depui armele şi să ajungi să citezi personaje dubioase credeai pe atunci cu mesajul"păi pentru banii ăştia nici nu merită să mă dau jos din pat". Pentru că din indiferenţa asta, ajungi să îi dai apă la moară mega patronului care nu e interesat deloc de câte probleme ai,dar de la înălţimea limuzinei şi a telefonului de fiţe, imediat va găsi la rândul lui alţii pe care să-i prostească. Şi tot legat de subiect, aud că şi spaniolii încep să îşi caute ei de lucru la noi. Încet se întorc unele roţi. Poate prea încet, dar cred că în final e de bine. Să mai trăim să îl vedem şi noi pe pielea noastră, vorba aia.

Dragos spunea...

NU cred că toti românii gândesc ca mai bine stai în somaj..Ar fi o stupizenie sa gândească aşa.. Eu cred că totuşi românii sunt oameni deştepti :)

tudor spunea...

da' nu acelasi lucru e cu romanii sarantoci care pleaca sa lucreze in vest??

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels