Ce post de radio asculti?

Loading...

E clar. Mitea e bun.


Am postat la începutul lunii un sondaj legat de actualul prefect Ilie Mitea. Am vrut să văd cum l-a perceput lumea, după un an de la instalarea sa în funcţie şi dacă e apreciat sau hulit pentru modul în care s-a implicat să rezolve problemele sibienilor. Verdictul dat de votanţi a fost unul clar. Mitea a fost considerat bun şi foarte bun de 64 % din cei care au participat la sondaj şi slab sau foarte slab de 36 % din cei care au votat. Personal mă bucur că Ilie Mitea a fost votat de voi ca fiind un bun prefect. Din câte am înţeles el va mai sta cel puţin o lună pe funcţie şi unele guri din sânul clasei politice locale, spun că poate chiar şi mai mult. Rămâne de văzut dacă PDL-ul îşi va călca pe mândrie şi va menţine un prefect agreeat politic de PNL-işti. Asta nu cred că ar fi pe placul pdl-istului Trihenea, care stă în "joc de glezne" de ceva timp, având promis fotoliul de prefect din partea liderilor pactului PSD-PDL.
Citiţi pe larg despre şansele ca Mitea să rămână prefect pe oradesibiu.ro si ce spun liberalii de o astfel de mutare tot pe oradesibiu.ro.

foto: www.oradesibiu.ro

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels