Ce post de radio asculti?

Loading...

Chitroasa şi blonda Raluca Turcan...


Când fosta colegă de la defunctul sibianul, Laura Buciu, îmi povestea de distinsa noastră deputată de Sibiu, Raluca Turcan, mă minunam de cum poate reacţiona duduia blondă care a fost la un pas să ajungă Ministru al Culturii şi Cultelor. Astăzi am participat la conferinţa de presă a domniei sale şi după ce am tot ascultat-o cum a prezentat măreţul proiect de buget al Guvernului Boc, mi-am permis să îi adresez şi o întrebare în care am rugat-o să vorbească şi despre Sibiu şi despre cum s-a implicat până acum, ca parlamentar de Sibiu, în rezolvarea problemelor care sunt fierbinţi pentru comunitatea locală. Duduia.... În loc să răspundă clar, a început să fie accidă în răspunsuri, iar pe final, după ce a ridicat mânuţele spre cer, a întrebat pe un ton mai mult decât apăsat. "Da de la ce ziar spuneaţi că sunteţi dumneavoastră?"... Problema e că Duduia nu poate să pună mâna pe telefon şi să sune la şefi ca să mă mustreze, cum a făcut-o în cazul altor colegi din presa locală, ce au îndrăznit să se îndoiască de valeităţile sale politice. Nah.. Ce va face ea în cazul acesta ? :)
P.S. Vedeti intregul dialog cu Raluca Turcan şi declaraţiile ei accesand linkul oradesibiu.ro

1 comentarii:

Laura spunea...

Hehe, altadata sa ma crezi, mai, Pope!

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels