Ce post de radio asculti?

Loading...

3000 de sibieni au plâns pentru Cozma



Nu vreau să insist prea tare pe ce a fost la sala Transilvania. Vreau doar să spun că astă seară am văzut 3000 de sibieni care merită tot respectul şi scoasă pălăria în faţa lor. Am văzut 3000 de oameni care au aplaudat un OM pe care probabil mulţi l-au văzut doar la televizor. Am văzut 3000 de oameni care au venit să aline suferinţa unei familii sfâşiate de o pierdere ireparabilă. Am văzut 3000 de sibieni uniţi, emoţionaţi care probabil l-au emoţionat şi pe Marian Cozma de acolo de sus din ceruri... Vă mulţumesc dragi sibieni pentru că vă spun cu sinceritate că am fost emoţionat de gestul făcut de voi în această seară de marţi. Am văzut acolo şi mulţi fani ai lui CSU Sibiu. Din câte am înţeles ei au depus şi o coroană de flori. Bravo băieţi. Jos pălăria şi pentru voi!
Vedeţi filmul evenimentelor, o galerie foto şi video extrem de emoţionantă cu tot ce sa întâmplat la Sala Trasilvania pe oradesibiu.ro

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels