Ce post de radio asculti?

Loading...

VIDEO: Incendiu la Muzeul de istorie



Mărturisesc că astăzi m-am temut că Sibiul va rămâne fără unul din principalele obiective turistice din centru oraşului. Stând pe Mitropoliei la o şuetă cu colegii de la un viitor job pe care îl vom demara în februarie, am văzut pe fereastră trecând în trombă mai multe maşini de pompieri şi salvări, apoi maşini ale poliţiei. Am alergat afară într-un suflet să văd ce se întâmplă. O voce striga răguşită pe trotuar că a luat foc muzeul de istorie. Normal că m-am temut şi am mers la faţa locului. Acolo, nici vorbă de incendiu, sau cel puţin nu l-am mai prins şi eu. Vestea bună este că nu au ars decât o parte din mobilierul din două încăperi. Nici nu vreau să mă gândesc ce s-ar fi întâmplat dacă flăcările s-ar fi extins şi pe Mitropoliei. Acolo toate casele sunt vechi şi ar fi ars într-o clipită. Bine că am scăpat aşa. Mai jos aveţi şi un video cu ce a fost azi la muzeu.

video

1 comentarii:

nobine spunea...

eu zic sa fii pe faza, ca urmeaza cat de curand... dar e ciudat cum au inceput sa arda dintr-o data din ce in ce mai multe cladiri din oras...

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Blog Archive

Labels