Ce post de radio asculti?

Loading...

Schimbări la Realitatea Sibiu



Mărturisesc că nu am avut niciodată răbdarea să văd de la cap la coadă singurul talk-show din grila de programe a celor de la Realitatea TV Sibiu, "Sibiul în Realitate". Nu am nimic cu Radu Scutea. Omul este un jurnalist competent, bine informat şi cu intenţii bune. De fiecare dată şi-a dat interesul să facă fiecare emisiune cât mai atractivă. Cred însă că din păcate nu a fost să fie pe "formatul" său. La emisunea aceea a lipsit piperul, pentru că sare avea. Am stat şi m-am uitat la noul "Sibiul în Realitate" realizat acum cu Radu Nechit în locul lui Scutea... Sincer emisunea este clar mai atractivă... Totuşi parcă îi lipseşte ceva. Nu ştiu ce, dar când mă voi lămuri am să vă spun. Personal la Realitatea aş fi mers pe varianta cu Alin Bratu ca moderator al acestul talk-show... Nu vă expun acum motivele pentru aş fi preferat aşa ceva, pentru că poate mă înşel în privinţa lui Radu Nechit, omul acesta având clar un plus de experienţă peste toţi jurnaliştii de televizune din Sibiu. Până una alta, îi urez succes şi emisiuni cât mai piperate, pentru că televizunile din Sibiu au nevoie de o emisiune mai verticală.
:)

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Blog Archive

Labels