Ce post de radio asculti?

Loading...

Update:Schimbam foaia



Am tot citit pe diverse bloguri şi coment-uri cum că eu şi foştii colegi de la sibianulonline.ro vom merge pe la diverse publicatii sau pe cine ştie ce alte funcţii. Vreau să le spun tututor, ca să lămurim odată problema asta, că de stat degeaba nu o să stea nicunul din cei care am muncit cot la cot la ceea ce încă mai este site-ul nr 1 în Sibiu la ora actuală, şi că nu peste multă vreme ne vor putea reciti, sau critica, sau chiar înjura... Pe Laura Buciu, o puteţi lectura în Tribuna. Eu încă mai scriu la Evenimentul Zilei, la Propsort... Adela scrie de zor pe blogul ei mamos şi cu piciorul în gips... Ana face foto de zor prin oraş.. Seba se odihneşte pentru o muncă nouă. Ce vreau să vă spun este că în viitor o să schimbăm foaia şi o să o facem în aşa fel încât să iasă o muncă de calitate şi atractivă şi în stilul cu care v-am obişnuit pe toţi..
P.S. Merită să aşteptaţi. Credeţi-mă pe cuvânt.. :)

Update. Am uitat de Milu, care scrie de zor si el la un saptamanal din Sibiu, iar Elena asteapta sa inceapa noul job...

3 comentarii:

Ana P. spunea...

Hai măi...chiar nu mă aşteptam... după câte înjurături ne-am tras noi doi.. şi de câte ori îmi venea să arunc cu scaunu după tine...îs şi io...triecută acolo...la schimbăm foaia...
Ai uitat de Eliena şi die Milul

Ana P. spunea...

Apropo...dacă ai chef disiară e expoziţie foto la Humanitas...la ora..18... ti-aştept şi pi tini

elena spunea...

la ce scoala predati ed.fizica?

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Blog Archive

Labels