Ce post de radio asculti?

Loading...

Update: Scaune pentru baschet la Sala Transilvania



Nu cred că vă spun o noutate când anunţ că Sala Transilvania va avea montate încă vreo 400 de scaune noi (si nu 300 cum au scris unii :) ). Ele vor fi puse chiar zilele acestea în locul celor care au fost înghiţite de proiectul de lărgire a suprafeţei de joc pentru ca aici să poată fi organizate şi meciuri internaţionale de handbal. Am trecut pe la Sală ca să fac câteva fotografii, ca să vedeţi cum arată aceste scaune rabatabile şi unde vor fi montate. Ideea e că la meciurile de baschet suporterii vor avea ocazia să ia loc mult mai aproape de terenul de baschet, decât şi-ar închipui probabil şi echipele adverse. Să vedem însă dacă FRB va aproba această mişcare, mai ales că acolo, pe părţile laterale ale panourilor vor mai veni şi încă două rânduri de scaune mobile. Peter Schomers şi-a frecat mâinile de bucurie când i-am povestit cum vor veni scaunele. Neamţul a zis ceva de genul că "e bine pentru play-off... Să vină atunci Ploieştiul să le arătăm şi atmosferă de zile mari".

3000 de locuri pentru Cupa Davis
E bine şi pentru Cupa Davis, pentru că Sala Transilvania, cu loje cu tot, va avea peste 3000 de locuri faţă de 2000 la meciul cu Franţa. Poate cine ştie anul acesta vor fi şi mai multe bilete puse în vânzare. Vă promit că o să mă interesez asiduu de acest aspect. :)

Schema cu scaunele :)
Pentru că Danny vrea să ştie cum vin amplasate scaunele, am ataşat şi o fotografie în care am subliniat explicit unde vin puse acestea. Mai exact s-a acoperit marginea înaltă rămasă după demolarea propriu zisă a celor trei rânduri de scaune de pe ambele părţi laterale, iar de acestea vin înşurubate noile scaune rabatabile. În fine, în faţa acestora mai vine pus câte un rând de scaune mobile, care se pliază şi se strâng, ele putând fi scoase apoi din sală. (click pe foto pentru a vedea la dimensiunea maximă).

2 comentarii:

dannysibiu spunea...

Ia sa faci bine daca ai timp sa faci si o schita :D ca sunt curios cum vin scaunele alea rabatabile , mai ales in fata la galerie :)))

Dragos spunea...

gata. am facut si o mini schita.. :)

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Blog Archive

Labels