Ce post de radio asculti?

Loading...

Mi-au tras-o PDL-istii



În dimineaţa asta am avut un coşmar când am dat drumu la laptop şi am văzut ce reclamă tronează pe blogul meu. Când am văzut portocaliu cu PDL şi Blaga, am crezut că nu văd bine şi am mai dat un refresh, dar tot degeaba. Eu cred că PDL-işti s-au supărat pe caricatura pe care am postat-o ieri şi ce au zis că, deşi nu mai e campanie electorală să dea o comandă la Google să pună cât mai multe bannere cu Blaga. O să îi trimit factura lui mister Blaga dacă tot se afişează pe blogul meu.. Are careva vreo propunere? Câţi bani să îi cer? Sau mai bine să îi cer altceva? Să îi cer să scoată România din criză? Nu.... Că poate reuşeşte şi ne ofticăm cu toţii

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Blog Archive

Labels